Saturday, May 30, 2009

teringat~

tetibe la kan teringat tym jalan2 ngan dye0rg ni..agak sweet la..syg k0rang la..macm2 kenangan ade..huhu..

5.02pm
skrg aku bersama2 aimi+aima+amnah+im berpoye2@berehat2@ber
santai2 di bilik Tv yg agak jauh dr rum aku..
penat ar gak jalan..
tp biase la..niat nak kurus..digagah jue kaki ini..keh3..
sebenarnye dtng sini sbb nak wat qsbe tp bile da on9..
semua itu sudh dilupekan..
keh3...
ape da..
keje xsiap2..
mlas ..
knpe mlas ar?
aku kene rajin kan..
hoho..
aku akan berusehe lebey..
da la bm aku jwb cam hampeh..
kate nak score sem ni..
jgan la mals2 kan..
jgan mals..
jgnn mlas..
xpaham tul dak ni..
sem ni kene score..
usahe tange kejayan..
jeje..
chay0ox3..
tu je la..
mood rajen dtg kejap je..
mood mls yg dtg lame..
pastu mood makan dtg lak..
nak g makan ar..keh3..

gambar ni pon bagi aku agak besz...agak rindu jugele ngan cenf0s..ngan studi0,,ngan bilik..ngan rumate(cik sara)...=)

tym ni g cube2 specs..amacam?keh3

No comments: