Tuesday, June 9, 2009

award dr cik sara~~

ini la award yang secara rasminye suda diterima drpd cik pengirim..=)


salam wbth...

heheh...
ari ni terasa nak menaip n menulis(dikire menulis ke ni) dan juge mengarang blog..
ini tanda2nye mood rajen suda datang..keh3..
ni nak crite kat sini..
pasal sese0rng..
ceritanye bermule disini.,
aku ade s0rang rumate..
baik
+
s0pan
+
muslimah
+
mementingkan keluarga(bab ni paling aku suke)
+
suke balik umah (satu kpale ngan aku bab ni,,kalo tym aku nak balik dy ar yg bagi s0k0ngan penuh dan padu dan semangat yg berk0bar untuk mem'sap0rt' kepulangan ku ke umah..heheh)
+
rajin stdy sambil baring n juge sambil teng0k cte k0rea..kal0 nak tahu,,sebab beliau la aku da jadi pe'addict' cte k0rea..heheh..)
+
kal0 aku ade pr0blem+xpuas hati+ape2 ar telige dy la yang mendengar n mulutnye la yg menenangkan bara2 api 'syaitan' yang membara di dada (mantap kan ayat,,almaklumla ngah blajar bahasa melayu lanjutan.keh3)
+
dy dlu dr aed pastu menceburi bidang science iaitu nursing,pastu beralih arah ke allied(eje cam ni ke)..hehe..pastu semalam terbace bl0g beliau yg menyatakan dy da menjejakkan kaki ke dentistry(eje cam ni ke??,,heh).
+
waaww...hebat perjalann id0op dy yang ALLAH aturkan..sebagai ex-rumate,,saya Afidah Akmal sangat berbangga dan terharu n tumpang bahagia untx beliau..hihi..ikhlas ni ye..=)
+
dr peribadi dy la juge aku makin berubah n mencari sesuatu yg baru,sesuatu yg kekal,sesuatu yg suci,sesuatu yg halal,sesuatu yang akan membantu pada masa yang telah ALLAH tetapkan kelak.
+
"apabila kupandang wajahnya, teringat akan Allah, apabila kulihat perilakunya, tergambar perilaku ahli syurga, apabila dia bercakap, terasa kecetekan ilmu pengetahuanku"..=)..


p/s : harap empunya diri=cik sara bace crite ni,,ikhlas dr ati neyh..hehehe..frnz 4 ever ye cik sra walaup0own jauh..=)



gambar ini merujuk kepada tuan punya blog :kedudukan yg paling depan(afidah akmak..hehe)+cik pengirim award: kedudukan dalam gambar,di tengah (sara)+n pengelupar terhebat (yaya..hehe)
dan gambar ini adalah satu2nye gambar aku n pengirim award..=)

1 comment:

f.d.a said...

xb0le commnt?
macm bole je..hehe..=p