Monday, March 7, 2011

sem 1, 2010/2011

asslamualaikumm..

sedar tak sedar sudah 2bulan x bukak blog,aku begitu bz menjalankan tanggujwb yg bertanggung-tanggung ni..hehe...untuk menjadikan blog ini sebagai peringatan di waktu aku da tua,,iniii diaa listt2 event dan activity2 yang sudahh pon terjadi..

-5/2/2011-cazen aku suda selamat berkahwin,dan the 1st tym aku ambik gambar orangg kawenn..(p/s:nanti tngokk and commnt gambar mereka-mereka okeyy,(;..),,gambar-gambar seperti berikuutt.







-11/2/2011-telan berlalunye besdayy akuu,,,yehaa,,,im 22 years old now,,new hope,new life,everythin new and i should make neww anjakan paradigmaa yg akan memperbaikkn kehidupan aku.

-19/2/2011-berakhirnyee annual grandd dinner Quest,,,xde yang menarek,,tppp baju kebaya yg aku pkaiii adalahh bajuu kawen mi 32 tahunn dlu...hahaha..hanya aku seorang boleh dan mampy menyarungkan baju itu..nampak sngat orang lain "sihat-sihat"...(;

-too manyy benda yg menjadi penghalang dan mempengaruhi ketidakstabilan akuu..


   but


“For everything you have missed, you have gained something else, and for everything you gain, you lose something else.

dan 





'Tuhan tidak menduga kita dengan kesusahan dan kesulitan tanpa menyediakan jalan penyelesaian untuknya. Sbgai hamba-Nya, adalah menjadi tanggungjawab kita untuk mnerima dan mncari jalan keluar dari setiap kesulitan.
Dan dsinilah trletaknya Harapan trsebut. Harapan mmbuatkan kita lebih cekal dan redha dngan segala ujian-Nya. Harapan juga dpt mmbungkam hati kita dari sifat ptus asa. Dan harapan mmbuatkan kita HIDUP'







these two quotes makee me segarrr andd wake upp dan di ibarat bungaa layuuu yangg disimpahhh air tehh .

peringatan sampingan:

-final exam start 31 mac ini,
-cuti 5 bulan
-nak berebutt UNGS 2050 short sem ini, bercita-cita nak g serang office,,,
-kerjaa partt time(most important),,nakkk kumpullll duitttt.....
----pray for me,and myself perlukannn semangat dan sayangi diri sendiri dlu---

No comments: