Saturday, March 26, 2011

exam itu

Econs for QS -31 march
measurement-5 april
advance building construction-6 qpril
construction economics -8 april
Legal studies -9april
post contract construction-11 april

 My Carry mark berada dalam keadaan yang agak tidak selamat.saya tidak pasti kenapa.,when I try my best to do something, there is MUST be a BIG obstacle, dan kadang-kadang saya rasa down untuk berhadapannn dengan pekara tu. 

Exam, saya set dalam kepala saya , try yang saya ter mampu  oleh otak sahaja,mase study saya  akan mencuba untuk mengcontrol otak kita,adakah anda tahu otak kita boleh dicontrol? Time study cube try ingat kata mana ayat2 yg kita baca tu berada di kawasan mana dalam otak, sama ada kanan,depan,kiri,atau belakang otak ..last sem saya agaaak terlupe untuk mengunaa kaedah ini,..anda harus ingat kaedah inii amatlaa memenatkan otak,jadi anda dilarang sama sekali memaksa otakk anda,,pastikan ketika exam sekurang2nye otak dapat tdo selama 5jam,barula ape yang kita baca itu tidak bergerak ke diluar kawasan  yang kita sudah tempatkan mereka tadi.,

Mahap,saya hanya mengarot,tapi yang pasti disini,saya terasa agakkk tension dengan keadaann study saya,first time saya berfikir sebegini.Mungkin saya sudah dapat hidayah dr ALLAH SWT. Jadi Afidah Akmal.Anda harus mencuba untuk belajar.

'Buatkan orang2 yang anda Sayang senyum dengan diri anda.'
pertahankan prinsip anda :'Study SMART not study HARD'

No comments: