Monday, April 11, 2011

penguguman

Dengan ini saya mengumumkan bahawasanya saya sudah abis exam,

alhamdullilah,
exam da pon berakhir,,happyyy,,xnampakk ke senyummm lesbarr-lebarrr neyhhh..(:
6 paper sem ni,tapi berderet2 empat paper,,xtahu aku perform oke ke xoke, tapii harap-harap laa oke kannn,,tapi setiap kali jawab exam xpasti betol ke x jwpn tu,,ragu-ragu,pastu ade plak soaln yg aku tertinggal,,T_T,,tapiiii aku yakinnn,,ALLAH akan tolong kalau kita yakin padanya.kan..kan...(:
dengan ini,abis la 2nd sem 2nd year,semoga result aku baik-baik dan oke,aku berdoa,

 'jangan la kurangkan rezeki hamba-Mu ni dan tambahkanlah pintuu rezeki ini,ameen'.

well people,happy holiday,;

aim coti ni,,
1) Bertambah keimanan,
2) Bekerja dengan  gaji above rm 1200.(wujudd ke?keke)
3) Turun berat jadi 44kg..mampu ke?mestilaaa mampuuu..!!
4) Berjalan-jalan melawat kawan-kawan,(:
5) Nak dapatt resultt okey,,,doakan aku okeys,semoga aky berjaya diddunia dan diakhirat,ameeenn,

No comments: