Monday, July 13, 2009

ade gambar kawen..hehehe

salam...waa..
lame gle da ni xupdate blog..
ntah le.xde mood nak menaep la kot..dan ditambah2 lagi clas yg agak padat n full sampai malam..
nk cdt hour aku 20.5...agak bnyak bukan..n 11subjk..terase macm aku nak ambx spm balek je..heheh..

hmm...life untx sem baru ni aku rase macm agak oke dr sem sebelum2 ni..xtaw la,,mungkin aku terase agak minat dalam qs ni kot..bngun pagi+mandi pg+g clas xsusuah macm selalu..knape ek?
mungkin telah berlaku dlm penghijrahan dalaman bukan..hehhe..

tp ntah la..c0s dalam kaed ni macm ade jurang masing2 la kot..
da jarang jumpe membe2 yg berlainan cos ni..dak qs junpe dak qs je.,dak archy jmpe dak archy je.,landscp ngan lndscapenye..huhu..
lumrah alam la tu kan..
kte perlukan sesuatu yg baru..
mcm aku belajar skrg,,
macm xpercye ape yg aku buat.,
g clas tanpe terase mengantuk..adakah ini sekadar permulaan?
atau ntah..
yg pastunye aku mahukan yg terbaik dlam id0p..xperlu terlalu bz n xperlu terlalu relex bukan..
simple is better..

kawan2,,
dlam id0op ni perlukan kawan2..
yg bole share,,yg sekepale n sebgainye..
jujur kat sni nak ckp,,
aku blom jmpe seseorg atau sekumpulan yg aku bebas lakukan ape2. ..
yg bole share pr0blm..yg enjoy,yg sekeplae,,
adkah aku xakan jmpe?
alangkah baeknye mmbe2 kamcing aku dlu bersame2 ngan aku berjuang skrg..huhu..
tp tula..
id0op perlukan perubahan..
id0op memerlukan sesuatu yg baru..
mngkin aku yg xmengenali n memahami mereka~




k la..,,skrg tym show off gambar..haha..bukan sh0w off negetive p positif..hehe..
tym c0tisem aritu,,abg aku iaitu nasrul hadi sudah selamat menjadi suami kpd syifa izhar..
ni la gmbrr2 yg ak terase nak upload..xsempat nak msukkan gmbr bnyak2 sbb skrg kul 12.28..n tempatnye di masjd iium..n clas kul 2,,n mate ini jge mmmerlukan sedikit peniduran slps c;as bm td..huhu..
sile la enjoy gmbr ni..mane taw kan..pas ni anda lak yg kawen,,ghegge




acik+umi+k.syifa=pas akad nikah
ni lak aku+ain+afiq..hehe..saje mengedixs
ni=gmbr semua org yg maeh tingal tym tu,semua pmly.




p/s : sile la pham sendiri.hhee..penat nak wat penerangan di sini..hehe

No comments: